loading...

رایا پلاست

بازدید : 25
يکشنبه 24 دی 1402 زمان : 17:25

مخزن افقی یکی از پر مصرف ترین نوع مخزن آب جهت ذخیره سازی انواع مایعات می باشد مخزن افقی یا به عبارت دیگه مخزن خوابیده جهت نگهداری آب شرب ساختمان ، تامین آب کشاورزی ، صنعتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. ما در این مقاله قصد داریم در خصوص مخزن افقی پلی اتیلن (مخزن خوابیده پلاستیکی) بپردازیم. ااز آنجایی که این مخزن نوعی از مخزن های پلی اتیلن به حساب می آید، در قسمت مخزن پلی اتیلن چیست، می توانید با سایر انواع مخزن های پلی اتیلن و مزایای این مواد اولیه بیشتر آشنا شوید.

معرفی منبع افقی پلی اتیلن یا منبع خوابیده پلی اتیلن

مخزن افقی پلی اتیلن که با نام منبع خوابیده و تانکر خوابیده نیز معروف می باشد . جهت نگهداری انواع مایعات مورد استفاده قرار می گیرد این مخازن به علت داشتن ارتفاع کوتاه گزینه بسیار مناسبی جهت نصب در مکان هایی با ارتفاع کم می باشند. از سمت دیگر با توجه به طول بلندی که دارند نسبت به نمونه های عمودی جهت استفاده بر روی پشت بام بسیار مناسب تر می باشند زیرا فشار کمتری به پشت بام وارد می کنند.

این مخازن افقی ( تانکر افقی ) همانطور که در بالا اشاره شد. از جنس پلی اتیلن تولید می شوند . بنابراین امکان تولید در ابعاد مختلف و لیتراژهای مختلف وجود دارد. از مزیت های این مخازن افقی پلی اتیلن ( منبع افقی پلاستیکی ) تولید در زمان کوتاه ، قیمت پائین تر نسبت به نمونه های فلزی دارای مقاومت و دوام بالاتر ، خواص ضد اشعه ، ضد جلبک ،آنتی باکتریال و … را می توان مثال زد.

مخزن افقی

منبع آب افقی (منبع آب خوابیده ) با توجه به اینکه از مواد اولیه فود گرید تولید می شوند جهت ذخیره سازی انواع مایعات در گروه مواد غذایی مناسب بوده وقادر هستند تا سایر مایعات که دارای دانسیته نزدیک به آب هستند را در خود نگهداری کنند. این مخازن دارای حالت ضد خورندگی می باشند و جهت ذخیره سازی انواع مواد اسیدی ، شیمیایی ، سوختی ، انواع روغن های خوراکی و غیر خوراکی و … بکار گیری می شوند. مخازن افقی پلی اتیلن ( تانکر افقی پلاستیکی)شرکت تانکر آنلاین بسته به نوع استفاده در انواع تک لایه بی رنگ ، سه لایه معمولی ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار می گیرد.

موارد کاربرد تانکر آب افقی | کاربرد تانکر آب خوابیده

• برنامه های مهندسی عمران که دسترسی به آب اصلی نیست.

• ذخیره سازی انواع مختلفی از مواد شیمیایی

• ذخیره سازی انواع مختلفی از مواد سوختی

• تامین آب مورد نیاز برای صنایع غذایی

• ذخیره سازی انواع مختلفی از اسید ها

• نگهداری آب آشامیدنی

• ذخیره سازی آب باران برای مصارف مختلف

• کشاورزی و آبیاری مزارع

• آبرسانی موقتی که برای کاربرد های مختلف

• آب مورد نیاز جهت پرورش دام

• ذخیره انبوه انواع مایعات

مشخصات و نقشه فنی مخزن افقی

ابعاد مخزن افقی پلی اتیلن پلاستیکی ( Cm )
مخازن افقی پلی اتیلن ( تانکر های افقی پلی اتیلن ) در حجم ها و ابعاد مختلف معمولا به صورت تک الی چهار لایه تولید و عرضه می شود. لیست مخازن افقی را در زیر پیگیری کنید.

لیست مخازن افقی

ابعاد مخزن افقی
انواع مخزن افقی پلی اتیلن | انواع مخزن افقی پلاستیکی
نکته : ( عموما شرکت های تولید کننده مخزن های افقی (تانکر های افقی) ، ابعاد مشابه و استانداردی را در طراحی و تولید این نوع از مخازن در نظر می گیرند ، با این تفاسیر بهتر است با توجه به محدودیت در فضای نصب ، قبل از خرید ابعاد محل نصب مخزن افقی خود را اندازه گیری نمائید).

انواع مخزن های افقی

ریز جزییات انواع مخزن های افقی
برخی از ویژگیهای مخازن افقی مناسب
✔ از 100 لیتر تا 15000 لیتر ، در انواع تک لایه شفاف ، دولایه و سه لایه ضد جلبک ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال.
✔مناسبترین نوع مخزن برای ذخیره سازی و نگهداری انواع مایعات آشامیدنی ، شیمیایی ، دارویی ، سوخت ها ، اسیدها و …
✔تنها مخازن تولید شده با تکنولوژی نانو ، کاملا بهداشتی و آنتی باکتریال مورد تایید انستیتو پاستو و جهادهای دانشگاهی در ایران.
✔ بهترین انتخاب برای ذخیره سازی آب شرب و مایعات غذایی بدون تغییر در رنگ ، بو و مزه آن بدلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک و فودگرید.
✔ دارای نشان ملی استاندارد از سازمان ملی استاندارد و پروانه بهداشتی ساخت از سازمان غذا و دارو به صورت مندرج روی مخازن .
✔ قابلیت استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر بدلیل انتقال حرارتی بسیار پایین.
✔ تنوع بالا در ابعاد و اندازه ، با توجه به شرایط نصب و نگهداری مشتریان.
✔ سهولت استفاده بدلیل نصب سریع و آسان انواع اتصالات استاندارد.
✔ مقاوم در برابر تابش اشعه UV خورشید.

راهنمای خرید مخازن آب افقی

  • • نخست باید جنس مخازن آب افقی مورد نیازتان را مشخص کنید. فلزی یا پلاستیکی ؟
  • • چه میزان آب می خواهید ذخیره سازی کنید و به تانکر آب افقی با چه ابعادی نیاز دارید؟
  • • جهت جابجایی مخزن و تانکر آب تا محل نصب ، ابعاد درب ساختمان، راهرو و درب ورودی محل نصب دقت کنید.
  • • ابعاد محل نصب مخزن آب را اندازه گیری کنید و فضایی را برای بازدید، سرویس و نگهداری مخزن آب در نظر بگیرید.محلی صاف برای قرار دادن مخزن آب در نظر بگیرید. بهتر است پمپ و مخزن آب نزدیک به هم نصب شوند و برای جلوگیری از کاویتاسیون قطر لوله رابط میان مخزن آب و پمپ برابر یا بیشتر از قطر ورودی باشد.
  • • مشخص کنید که مخازن آب افقی را برای چه کاربردی استفاده می کنید؟ نگهداری آب آشامیدنی یا موارد دیگر؟ اگر برای نگهداری آب آشامیدنی از آن استفاده می کنید مخزن آب سه لایه آنتی باکتریال برای جلوگیری از رشد جلبک انتخاب کنید.
  • • به نشان استاندارد و سیب سلامت مخزن آب توجه کنید.
  • • برای ذخیره آب بیش از 4000 لیتر بهتر است از دو مخزن آب به صورت موازی برای ساختمان استفاده کنید.
  • • مخزن آب با گارنتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید.
  • • تولیدکننده مخزن آب معتبر پیدا کنید. شرکت تانکر آنلاین با داشتن سال ها تجربه و کارشناسان مجرب از طریق خرید آنلاین و تلفنی شما را به هدفتان می رساند.
  • • برای ارسال و حمل مخزن آب باید نکات بهداشتی رعایت شود. بارگیری و ارسال مخزن آب افقی باید توسط افراد آموزش دیده انجام شود تا از آسیب به مخزن جلوگیری شود.
  • • قیمت مخزن آب از دیگر موارد مهم برای تهیه آن می باشد. شما باید با توجه به بودجه ای که دارید مخزن و تانکر خود را انتخاب کنید.
  • • برای خرید مخازن آب افقی حتما به مواد تشکیل دهنده آن، کیفیت این مواد و قیمت مخزن آب دقت کنید.شرکت تانکر آنلاین از پلی اتیلن با کیفیت و مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو برای ساخت مخازن آب استفاده می کند. همه مخازن آب این سازمان دارای تاییدیه بهداشتی می باشند.

سوالات

1- آیا مخزن افقی جهت نصب در ساختمان مناسب است ؟

مخزن افقی به خاطر داشتن شکل هندسی خود دارای طول بیشترو ارتفاع کم تر می باشد . از این رو بر روی پشت بام بسیار ایمن تر بوده و در مکان هایی با ارتفاع کم نیز قادر به صب نمی باشد.

2- آیا مخزن خوابیده همان مخزن افقی می باشد ؟

بله مخزن افقی به مخزن خوابیده نیز معروف می باشد .دلیل این نام گذاری به خاطر ار تفاع کم و طول بیشتر آن می باشد.

3- تانکر افقی در چه حجمی تولید می شوند ؟

تانکر افقی در حجم های 100 لیتر تا 15000 لیتر ، در انواع تک لایه شفاف ، سه لایه معمولی ، سه لایه و چهار لایه آنتی باکتریال. تولید می شوند.

4- مخازن خوابیده را فضای باز نیز می توان استفاده نمود ؟

این مخازن امکان نصب در فضای باز و سر پوشیده را دارا می باشد . ولی باید در هنگام نصب کلیه دستورالعمل های نصب صحیح مخزن را رعایت نمود تا مانع از کاهش عمر مفید این مخازن شد.

5- آیا امکان نصب فیتینگ در محل نصب مخزن افقی وجود دارد؟

این مخازن با توجه به اینکه از مواد پلی اتیلن تولید شده اند . فرآیند نصب فیتینگ در آنها بسیار سریع تر از سایر مخازن با جنس های دیگر می باشد . ولی جهت نصب فیتینگ و اتصالات بر روی آنها بهتر است از کارشناسان مجرب استفاده نمود تا صدمه ای به مخزن وارد نشود.

6- آیا امکان ذخیره سازی اسید در مخازن افقی پلی اتیلن وجود دارد؟

بله امکان ذخیره سازی اسید در این مخازن وجود دارد . ولی باید این اسید ها دانسیته و یا چگالی نزدیک به آب داشته باشند . در مواردی نیز برای افزایش مقاومت این مخازن این مخازن را به صورت سفارشی با چند درصد سنگین تر تولید می کنند.

7- آیا در مخازن افقی پلی اتیلن می توان مواد سوختی ذخیره سازی نمود ؟

بله امکان ذخیره سازی انواع مواد سوختی و شیمیایی در آن ها وجود دارد . درصورتی که این مواد با مواد پلی اتیلن وارد واکنش نشوند.

بازدید : 5
پنجشنبه 23 آذر 1402 زمان : 13:27

تانکر آب یا مخزن آب برای انتقال آب به مکان های بدون منبع آب استفاده می شود. اگرچه آنها در اندازه ها و پیکربندی های مختلف هستند، اما معمولاً مجهز به پمپ های آب و نازل های اسپری هستند که در اطراف کامیون قرار دارند. این وسایل نقلیه در صنایعی مانند ساخت و ساز، معدن و محوطه سازی برای کارهایی مانند کنترل گرد و غبار، فشرده سازی خاک و تمیز کردن تجهیزات استفاده می شوند.

Water Tanker Size Guide: How Much Do Water Trucks Hold?

در این پست به بررسی میزان نگهداری مخزن آب تانکر آنلاین بر اساس نوع می پردازیم و به شما کمک می کنیم تا بهترین وسیله نقلیه برای شغل خود را پیدا کنید.

یک کامیون تانکر آب معمولا چقدر آب را نگه می دارد؟

اکثر کامیون های استاندارد آب در جاده بین 2000 تا 6000 گالن آب در خود جای می دهند. مدل های بزرگتر کامیون های تانکر آب، مانند نمونه هایی که در ساخت و ساز استفاده می شوند، می توانند تا 20000 گالن را در خود جای دهند. مدل های تخصصی برای ساخت و ساز و استخراج در مقیاس بزرگ می توانند تا 60000 گالن را در خود جای دهند.

کاربردهای متداول کامیون های تانکر آب

کاربردهای زیادی برای کامیون های تانکر آب در محیط های صنعتی و ساختمانی وجود دارد. در اینجا برخی از رایج ترین کاربردها آورده شده است:

کامیون های تانکر آب برای چه استفاده می شوند

  1. کنترل گرد و غبار: مرطوب کردن زمین خشک گرد و غبار را در محل کار کاهش می دهد. گرد و غبار دید را کاهش می دهد و خطرات بهداشتی و زیست محیطی را افزایش می دهد، بنابراین به حداقل رساندن آن بسیار مهم است.
  2. تراکم خاک: خاک باید فشرده شود تا زمینه یکنواختی برای پروژه های ساختمانی ایجاد شود. آب به متراکم شدن یکنواخت خاک کمک می کند. همچنین برای بررسی صاف بودن زمین پس از تسطیح آن مفید است زیرا آب در مناطقی که صاف نیستند جمع می شود.
  3. کنترل آتش: کامیون های آب می توانند به مبارزه با آتش سوزی و همچنین انتقال آب به مناطق مستعد آتش سوزی کمک کنند.
  4. کشاورزی: از کامیون های آب می توان در آبیاری و انتقال آب برای محافظت از محصولات در برابر خشکسالی استفاده کرد.
  5. تمیز کردن: کامیون های آب را می توان در نظافت خیابان ها یا تمیز کردن تجهیزات در محل های ساخت و ساز استفاده کرد.

انواع کامیون مخزن آب و ظرفیت آنها

اگرچه کامیون های مخزن آب عمدتاً عملکرد یکسانی را ارائه می دهند، انواع مختلفی از کامیون ها برای مشاغل مختلف تخصصی وجود دارد. در اینجا مروری بر انواع متداول تانکرهای آب و مشخصاتی مانند اندازه مخزن و ظرفیت مخزن آنها آورده شده است.

کامیون مخزن آب جاده

کامیون های مخزن آب تانکر آنلاین استاندارد که به آنها کامیون های آب صلب یا جاده ای نیز گفته می شود، یکی از رایج ترین انواع کامیون های آب هستند. آنها دارای یک قاب سفت و سخت هستند و معمولاً برای کنترل گرد و غبار در محل های ساخت و ساز قابل دسترسی توسط جاده های استاندارد و برای کارهایی مانند تمیز کردن خیابان ها و آتش نشانی استفاده می شوند.

این نوع مخزن آب معمولاً مجهز به مخزن آب، گیج، شیلنگ و سیستم های اسپری هستند. بیشتر مدل ها 2000 و 6000 گالن آب دارند.

خارج از جاده (سخت)

کامیون‌های مخزن آب صلب آفرود برای استفاده در زمین‌های ناهموار طراحی شده‌اند، مانند آنچه ممکن است در معدن‌کاری و در سایت‌های ساخت‌وساز پیدا کنید یا مناطقی که توسط جاده‌های معمولی قابل دسترسی نیستند. این کامیون ها اغلب برای کنترل گرد و غبار در مناطق دور افتاده تر، مانند افزایش دید در سایت های معدن و معدن استفاده می شوند.

بسته به سرعت کامیون، ممکن است دارای ویژگی های پیشرفته ای مانند تحویل خودکار آب باشند. آنها بادوام هستند و دارای فاصله بالاتری از زمین و سیستم های کنترل کشش برای عملکرد ایمن در خارج از جاده، چسبندگی و پایداری هستند. بیشتر مدل ها 8000 و 40000 گالن آب دارند و برخی تا 60000 گالن آب را در خود جای می دهند.

خارج از جاده (سنگین)

اگر نیاز به پیچ‌های تند و پیمایش در مناطق تنگ دارید، یک کامیون تانکر آب مفصلی خارج از جاده، مانور بیشتری بر روی زمین‌های چالش‌برانگیز ارائه می‌دهد. که با اتصال بین کابین و تریلر ساخته شده است، می توانید جلوی بدنه را جدا از عقب حرکت دهید و به راحتی در زمینی که نسخه های سفت و سخت قادر به انجام آن نیستند مانور دهید.

از آنجایی که این کامیون ها مرکز ثقل پایین تری نسبت به کامیون های صلب آفرود دارند، آنها را در شیب ها و زمین های ناهموار پایدارتر خواهید یافت. اما مرکز ثقل پایین یک جنبه منفی دارد. همچنین نسبت به کامیون های صلب آفرود، ترخیص کمتری خواهید داشت. بنابراین آنها را بهترین گزینه خود برای ناهموارترین زمین پیدا نخواهید کرد. اکثر مدل ها 5000 تا 10000 گالن آب دارند.

تریلرها

شما می توانید تریلرهای تانک را در اندازه های مختلف پیدا کنید که می توانید آنها را با انواع مختلف وسایل نقلیه کوچکتر یدک بکشید. ظرفیت مخزن تریلرهای کوچکتر اغلب بین 300 تا 3000 گالن است.

اگر وسایل نقلیه بزرگتری مانند نیمه کامیون دارید. می‌توانید تریلرهای بزرگ‌تری را در دسترس پیدا کنید، اغلب با ظرفیت‌های 4000 تا 12000 گالن.

از آنجایی که می توان آنها را به انواع وسایل نقلیه مختلف متصل کرد، تریلرها گزینه انعطاف پذیری را به شما ارائه می دهند. به علاوه، آنها می توانند برای کارهای کوچکتر نیز کارآمدتر باشند زیرا می توانید از وسیله نقلیه اصلی برای کارهای دیگر استفاده کنید. تریلرها که برای کار در جاده های به خوبی نگهداری می شوند، بیشتر در سناریوهای شهری و برون شهری استفاده می شوند.

استفاده ویژه

از آنجایی که تانکرهای آب اغلب به صورت سفارشی ساخته می شوند، می توانید بسیاری از وسایل نقلیه با کاربرد خاص را در دسترس پیدا کنید. برخی از رایج ترین آنها عبارتند از:

1. ظرفیت و مواد خود را انتخاب کنید
ظرفیتی را بر اساس میزان آب مورد نیاز پروژه خود انتخاب کنید. به این فکر کنید که هر چند وقت یک‌بار می‌توانید مخزن را نیز پر کنید - ظرفیت بالاتر به این معنی است که اگر منبع آب شما نزدیک نباشد، ممکن است نیازی به سفرهای زیادی نداشته باشید. همچنین، مطمئن شوید که بر اساس میزان دوام مخزن و کاربردهای آن، موادی را انتخاب کنید.

2. زمین را ارزیابی کنید
اگر در خارج از جاده یا در مناطق صعب العبور کار می کنید، به یک وسیله نقلیه بادوام نیاز دارید که بتواند زمین را مدیریت کند. برای جاده های استاندارد، می توانید از یک تانکر آب معمولی یا تریلر با مخزن DOT استفاده کنید.

3. بودجه خود را تعیین کنید
به طور کلی، تانکرهای بزرگتر آب با قابلیت های بیشتر هزینه بیشتری خواهند داشت. هزینه های مربوط به خرید و نگهداری در مقابل اجاره را در نظر بگیرید.

اجاره یک تانکر آب از تانکر آنلاین
اگر نیاز به اجاره کامیون آبی دارید، به مکان مناسبی آمده اید. تانکر آنلاین با انواع کامیون‌های آب پیشرفته، کالاهایی را برای پوشش تمام نیازهای اجاره تجهیزات شما در اختیار دارد.

بازدید : 42
دوشنبه 2 خرداد 1401 زمان : 14:44

همه ، من یک دختر جنوبی هستم. نه دختر کشور - من چکمه گاوچران ندارم ، من موسیقی کشور را دوست ندارم. من در شهر زندگی می کنم ، یک مینی وانت رانندگی می کنم و شلوار جین لاغر می پوشم. اما من اهل آلاباما هستم و به عنوان یک دختر جنوبی از تپه های وستاویا ، بزرگ شدم و نمی خواستم درمورد برخی موارد درمورد عموم صحبت کنم - من را ببخشید در حالی که از بحث در مورد تامپون و بهداشت زنانه سرخ می شوم.

با شوخی کنار ، این در من ریشه دوانده است که (در یک قرعه کشی زیبا از جنوب بخوانید) "مسائل خصوصی" درموردعلوم دشوارتر است ، اما خانمها ، یک منبع قابل توجه و قابل توجه زباله های پلاستیکی در حمام شماست.

طبق مطالعات انجام شده ، یک زن متوسط "جایی بین 5 تا 15 هزار پد و تامپون" استفاده خواهد کرد. [1] پد ها ، تامپون ها و آسترها با پلاستیک پیچیده شده اند ، با پلاستیک پوشانده شده اند ، برنامه های کاربردی تقریبا همیشه پلاستیکی هستند ... این مقدار زیادی زباله است که قرار است برای مدت طولانی در محل های دفن زباله آویزان شود (خطا ، برای همیشه). نوع دیگر پلاستیک یکبار مصرف ، این محصولات غالباً در سواحل و اقیانوس نه فقط در محل دفن زباله قرار می گیرند.

" در سراسر جهان ، تخمین زده می شود که سالانه بیش از 100 میلیارد محصول بهداشت قاعدگی دفع شود. فقط در آمریکای شمالی ، سالانه حدود 20 میلیارد دستمال بهداشتی ، تامپون و تامپون - که از آنجا که با زباله های انسانی در تماس بوده اند ، قابل بازیافت نیستند - سالانه به محل های دفن زباله ریخته می شود. "
IMG_8873.jpg

اکنون ، من یک دختر نوجوان جوان دارم ، بنابراین آزمایش روشهای پایدارتر حساس است. اما ما راه هایی برای کاهش قابل توجه زباله های پلاستیکی در هنگام بهداشت زنان پیدا کرده ایم.

مرحله اول ساده است:

1. تامپون های بدون اپلیکیشن پلاستیکی را انتخاب کنید. مارک های زیادی وجود دارد که اصلاً هیچ کاربردی ندارند و یا بسته بندی مقوا و کاغذ دارند.

برای مرحله دوم ما به طور آزمایشی به شورتهای دوره ای پرداختیم و آنها را دوست داشتیم:

IMG_8910.jpg

2. یک جفت یا 2 یا 3 شورت دوره ای تهیه کنید. ما Thinx داریم و آنها نیاز ما به پد را کم کرده اند. استفاده از آنها ناخالص نبود ، آنها احساس خشکی و تمیز بودن می کنند ، به راحتی می توان آنها را زیر دوش شستشو داده و سپس در لباسشویی شستشو داد. اگر با تامپون بدون پلاستیک همراه باشید ، آنها بیشتر برای "بیمه" استفاده می شوند ، اگر منظور من را می دانید. آنها باعث شدند دختر من هنگام رسیدن "در انتظار لحظه" نیز احساس بهتری داشته باشد. (PS اگر پیوند را دنبال کنید و یک جفت سفارش دهید ، 10 دلار تخفیف می گیریم!)

3. یک فنجان قاعدگی را امتحان کنید. پایدارترین انتخاب به وضوح جام قاعدگی به جای تامپون است. مارک های بسیاری وجود دارد ، حتی انتخاب های زیادی در فروشگاه هایی مانند Target وجود دارد. آنها زباله های صفر ایجاد می کنند و من خیلی خوب کار کرده ام. ما هنوز هم با استفاده از تامپونهای بدون برنامه و دسته شلوارهای دوره ای خود می رویم ، اما چیزی برای همه وجود دارد که ضایعات پلاستیکی شما را کاهش دهند!


حالا به زیبایی

2835352C-DE37-4A6B-96CD-6C61C63CE72F 2.JPG

من نکات مربوط به مراقبت شخصی را حذف می کنم ، زیرا شما می توانید این مطلب را در پست قبلی من پیدا کنید ، و به آرامی می پرید.

اگر کیف آرایش خود را بررسی کنید ، تقریباً هر چیز پلاستیکی است. این یک منطقه سخت برای یافتن گزینه های حداقل حداقل گزینه های مقرون به صرفه بوده است.

برخی از آرایش ها را می توانید خود ایجاد کنید:

پودر صورت خانگی - بسیار آسان و بسیار عالی. با ترکیب مقادیر کم پودر کاکائو با نشاسته ذرت یا پودر گیاه پیاز تا زمانی که به رنگ پوست شما نزدیک شود ، پودر صورت شفاف دارید. انجام شده. و ارزان من هر روز از این استفاده می کنم

جایگزین های پلاستیکی رایگان:

برای خط چشم فقط باید خط چشم پلاستیکی را با مداد خط چشم چوبی جایگزین کنید. یا می توانید از کیک ریمل و خط چشم استفاده کنید ، مانند نمونه ای که در بالا نشان داده شده است. اکثر گزینه های آرایش بدون پلاستیک حاوی مواد طبیعی هستند ، به این معنی که وقتی کودک شما می خواهد لباس بپوشد دیگر نگران آنچه در چهره او می گذارید نباشید!

من همچنین از رژ گونه ای استفاده می کنم که توسط لوازم آرایشی Clean-Faced و بالم لب توسط Clean Up Products در یک قلع کوچک قرار می گیرد ، که لب های من را براق و نرم می کند.

یافتن آرایش بدون پلاستیک هنوز هم دشوار است. در این مراحل اولیه رهایی از پلاستیک ، حمایت از شرکت هایی که بسته بندی جایگزین را دنبال می کنند مهم است. حمایت از مشاغل در تلاش برای ارائه گزینه های جایگزین پلاستیک ارزان قیمت و یکبار مصرف ، روشی است که مصرف کنندگان مانند ما می توانند تغییر ایجاد کنند. در اینجا یک مقاله واقعا خوب در مورد صنعت زیبایی ، مشکل پلاستیک و شرکتهایی که در این زمینه فعالیت می کنند آورده شده است:

دفعه بعدی که به دنبال خرید محصولات بهداشتی یا آرایش هستید ، لحظه ای وقت بگذارید و مواد و بسته بندی را در نظر بگیرید و ببینید برای دور شدن از پلاستیک یکبار مصرف چه تغییراتی می توانید ایجاد کنید.

برچسب ها پلاستیک , یکبار مصرف ,
بازدید : 73
دوشنبه 26 ارديبهشت 1401 زمان : 15:58

چرا یک دریچه فاضلاب پلاستیکی ارزش خرید دارد؟

در حالی که نصب دریچه فاضلاب پلاستیکی شما چندین مزیت شناخته شده دارد، مانند افزایش جذابیت و جلوگیری از آسیب دیدن افراد، دلایل دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید سفارش یک پوشش سفارشی را در نظر بگیرید.

مزایا عبارتند از:

  • ایمنی جاده را تضمین می کند
  • از ریزش زباله ها و زباله ها به داخل زهکش یا چاله جلوگیری می کند
  • دسترسی آسان به تاسیسات زیرزمینی را فراهم می کند

به‌عنوان جایگزینی برای پاره کردن قاب منهول قدیمی شما، می‌توانیم یک پوشش جایگزین بسازیم تا در چارچوب موجود قرار گیرد و در زمان و هزینه کار و قطعات شما صرفه‌جویی شود.

دریچه فاضلاب پلاستیکی منهول سفارشی ایستا پلیمر شریف

اگر به یک چرخش سریع و قابل اعتماد نیاز دارید، ما روکش ها و قاب های منهول را در هر اندازه ای متناسب با نیاز شما به صورت سفارشی می سازیم.

پوشش های جایگزین

آیا دریچه فاضلاب پلاستیکی شما گم شده، آسیب دیده یا از نظر بصری جذاب نیست؟ اگر چنین است، ما می‌توانیم یک پوشش کاملاً جدید برای متناسب با هر قاب یا برنامه موجود در اختیار شما قرار دهیم. اجازه ندهید پوشش های نامناسب جذابیت محدود شما را خراب کنند. با یک پوشش جایگزین، می توانید ظاهر مکان خود را تازه کنید.

روکش منهول گرد

به عنوان یکی از رایج‌ترین شکل‌های مورد نیاز، می‌توانیم هر پوشش منهول گردی از 5 اینچ تا 60 را سفارشی کنیم. روکش‌های استاندارد برای بارگیری چرخ‌های H-20 رتبه‌بندی می‌شوند و ما می‌توانیم پوشش‌های سبک‌تر را برای ترافیک پیاده یا افزایش بار چرخ برای هواپیما و ماشین‌آلات سنگین ارائه دهیم.

روکش منهول مربعی

منهول ها در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند. اگر ملک شما دارای منهول مربعی است که نیاز به پوشش دارد، ما می‌توانیم روکش منهول مربعی را از 5 تا 60 اینچ سفارشی کنیم. مهندسان ما همچنین می توانند یک پوشش سفارشی برای رفع نیازهای شما ایجاد کنند. پوشش ها دارای رتبه بندی ترافیک، H-20، با گزینه هایی برای افزایش یا کاهش رتبه بار در صورت نیاز هستند.

رنده های تخلیه

خواه برای پیاده رو، راهرو یا استخر خود به یک شبکه تخلیه جدید یا جایگزین نیاز داشته باشید، شما را پوشش می دهد. ما رنده ها و روکش های تخلیه جایگزین خود را با درجه بار و طول عمر مورد نیاز برای پروژه شما می سازیم. چه به روکش های سنگین و چه سبک نیاز داشته باشید، ما می توانیم روکشی با متریال دلخواه شما بسازیم.

روکش های مستطیلی و سنگر

روکش های منهول مستطیلی و روکش ترانشه ها یک انتخاب بسیار محبوب برای جداکننده های روغن و آب و چربی گیر هستند. طراحی ما دسترسی آسان به هر چیزی را که در زیر زمین است، بدون توجه به اندازه، امکان پذیر می کند و تضمین می کند که پوشش ها برای باز کردن یک نفر قابل کنترل هستند.

راه حل های مهندسی شده سفارشی

اگر به دنبال روکش ها و قاب های منهول ساخت ایران هستید اما از اندازه یا شکل صحیح آن مطمئن نیستید، به جای درستی آمده اید. مهندسان ایستا پلیمر شریف مستقیماً با شما کار خواهند کرد تا به صورت سفارشی درپوش ها و قاب های منهول یا هر یک از محصولات دیگر ما را طراحی کنند، صرف نظر از اینکه برنامه شما چیست.

بازدید : 71
شنبه 10 ارديبهشت 1401 زمان : 13:14

  • هر چقدر هم كه ما دوست داريم درست باشد، همه چيز را نمي توان بازيافت كرد.

  • مقررات و سيستم هاي بازيافت از كشوري به كشور ديگر و حتي از شهرداري به شهرداري ديگر متفاوت است.

  • دانستن چيزهايي كه قابل بازيافت نيستند ضروري است، زيرا اين اقلام در دفن زباله، سوخته يا در اقيانوس به پايان مي رسند.

در حالي كه همه ما مي توانيم قبول كنيم كه در وهله اول ايجاد نكردن زباله راه حل ايده آل است، بازيافت دوستدار محيط زيست ترين راه براي تصفيه زباله هايي است كه ايجاد مي كنيم .

متأسفانه، شيوه هاي بازيافت مي تواند از كشوري به كشور ديگر و حتي از شهري به شهر ديگر تغيير زيادي كند.

قوانين زيادي در مورد اينكه چه چيزهايي قابل بازيافت هستند و چه چيزهايي را نمي توان وجود دارد، وجود دارد و اين نمادهاي كوچك روي محصولات هميشه آن را واضح تر نمي كند.

از آنجايي كه بسيار پيچيده است، گاهي اوقات با قرار دادن اقلام غيرقابل بازيافت در سطل بازيافت، بيشتر آسيب مي‌رسانيم تا سود. و اگرچه ممكن است اين يك اشتباه بي‌گناه به نظر برسد، اقلام غيرقابل بازيافت مي‌توانند به كل دسته‌اي از مواد قابل بازيافت آسيب برسانند و حتي كل مراكز بازيافت را تعطيل كنند.

" اقلام غيرقابل بازيافت مي توانند به كل دسته مواد قابل بازيافت آسيب برسانند و حتي باعث تعطيلي كل مراكز بازيافت شوند "

براي جلوگيري از اين اتفاق، مهم است كه قوطي خود را در مورد مواردي كه قابل بازيافت نيستند آموزش دهيم. بنابراين، در اينجا ليستي از بهترين مواردي كه (تقريباً) هرگز بازيافت نمي شوند را معرفي مي كنيم :

بسته هاي خارو بار

فيل در اتاق، كيسه هاي پلاستيكي. اگر در سطل بازيافت پرتاب شوند، به ساير پلاستيك‌ها ختم مي‌شوند، اما مي‌توانند مشكلات زيادي در تأسيسات بازيافت ايجاد كنند، زيرا اغلب گير مي‌كنند و به تجهيزات بازيافت آسيب مي‌رسانند. به عنوان مثال، در مركز فناوري بازيافت در واشنگتن، اپراتورها مجبور مي شوند تقريباً هر دو ساعت يك بار عمليات را متوقف كنند تا سيستم كيسه هاي پلاستيكي را شستشو دهند. به همين دليل است كه تقريباً همه برنامه‌هاي بازيافت در كنار خيابان كيسه‌هاي پلاستيكي را نمي‌پذيرند .

استايروفوم

معمولاً از استايروفوم براي ظروف كناري استفاده مي شود. هميشه بايد از اين مواد اجتناب كرد و يكي از شناخته شده ترين مواد غير قابل بازيافت است. از پلي استايرن ساخته شده است، ماده اي كه زيست تخريب پذير نيست. بهترين راه حل اين است كه به طور كلي از استايروفوم به نفع مواد دوستدار زمين بيشتر اجتناب كنيد. هرچند ممكن است امكاناتي در نزديكي شما وجود داشته باشد كه آن را بپذيرند.

با ظهور همه‌گيري، جعبه‌هاي تحويلي بسيار محبوب شده‌اند.

با ظهور همه‌گيري، جعبه‌هاي تحويلي بسيار محبوب شده‌اند.

بسته بندي حباب

اگرچه بسته بندي حباب دار به آرامي ناپديد مي شود، در گذشته اگر بسته اي را به صورت آنلاين سفارش مي داديد - به احتمال زياد با اين بسته بندي پلاستيكي جادويي روبرو شده ايد.

متأسفانه، لايه نازك موجود در بسياري از پوشش‌هاي حباب‌دار مي‌تواند در ماشين‌هاي بازيافت گره بخورد.

علاوه بر اين، روكش حباب دار آنقدر سبك است كه ديدن پرواز آن در اطراف غيرمعمول نيست. نيازي به گفتن نيست كه احتمال زيادي وجود دارد كه اين ماده پرنده راه خود را به اقيانوس پيدا كند.

همه ما در دوران كودكي دوست داشتيم آنها را بيرون بياوريم، اما بهتر است از پوشيدن حباب‌ها اجتناب شود.

همه ما در دوران كودكي دوست داشتيم آنها را بيرون بياوريم، اما بهتر است از پوشيدن حباب‌ها اجتناب شود.

جعبه هاي پيتزا

blog-pizza.jpg

جعبه هاي پيتزا از نظر فني قابل بازيافت هستند و اغلب با مقواي بازيافتي ساخته مي شوند.

با اين حال، اگر متوجه شديد كه آنها بسيار كثيف و با تكه هاي غذا در سراسر آنها هستند، پس بهتر است آنها را در زباله قرار دهيد.

برعكس، اگر جعبه پيتزا كاملاً بدون چربي و پنير داريد، به سراغ سطل بازيافت برويد .

فنجان هاي قهوه خوري

شنيدن اين ممكن است سخت باشد زيرا آنها بسيار پراكنده هستند، اما فنجان هاي قهوه آماده قابل بازيافت نيستند. در حالي كه ليوان‌هاي كاغذي عمدتاً از كاغذ ساخته مي‌شوند، قابل بازيافت نيستند، زيرا در واقع با پلاستيك پوشانده شده‌اند - به اندازه پنج درصد در هر فنجان. به همين دليل، آنها به خمير تجزيه نمي شوند و به كاغذ بازيافتي تبديل نمي شوند. و زماني كه آنها هنوز بازيافت مي شوند، بازار زيادي براي آنها وجود ندارد، به اين معني كه فنجان هاي نوشابه، فنجان هاي قهوه و غيره در نهايت به زباله داني مي رسند.

دستمال دستمال استفاده شده

حوله هاي كاغذي، دستمال، بشقاب هاي كاغذي و دستمال كاغذي همه محصولات كاغذي هستند اما بر خلاف اكثر اقلام كاغذي، نمي توان آنها را بازيافت كرد. درست مانند جعبه هاي پيتزا، اين اقلام با ضايعات مواد غذايي، چربي ها و احتمالا مايعات بدن در تماس هستند و در طي فرآيند بازيافت به سختي تميز مي شوند. به همين دليل، آنها نبايد با ساير ضايعات كاغذي "تميز" مانند مجلات و كاغذ كپي باشند. هميشه آنها را به سطل زباله بيندازيد!

رسيدهاي كاغذي

بياييد اين را روشن كنيم: رسيدهاي كاغذي قابل بازيافت نيستند . از آنجايي كه آنها روي كاغذ حرارتي چاپ مي شوند، حاوي ماده شيميايي به نام بيسفنول-A هستند. اين ماده شيميايي در طول فرآيند بازيافت به راحتي از كاغذ جدا نمي شود، بنابراين رسيدهاي كاغذ بازيافت نمي شوند. براي جلوگيري از آلوده شدن ساير محصولات كاغذي در جريان بازيافت، مطمئن ترين روش اين است كه رسيدها را در سطل زباله بيندازيد!

قبض هاي كاغذي حاوي ماده شيميايي به نام بيسفنول-A هستند كه آنها را غيرقابل بازيافت مي كند

قبض هاي كاغذي حاوي ماده شيميايي به نام بيسفنول-A هستند كه آنها را غيرقابل بازيافت مي كند

اميدواريم اين ليست بتواند به شما در تصميم گيري آگاهانه تري در حين خريد كمك كند!

فراموش نكنيد كه اين مقاله را با دوستان يا نزديكان خود براي انتشار دانش به اشتراك بگذاريد!

بازدید : 63
پنجشنبه 18 فروردين 1401 زمان : 10:55

تولیدات صنعتی و زندگی روزمره اغلب نیاز به ذخیره آب دارند، انتخاب مخزن آب نکته ای است که نمی توان نادیده گرفت. به طور کلی، مخزن آب را می توان به مخزن آب فولادی و مخزن آب پلاستیکی تقسیم کرد، و پس از آن برخی از افراد اغلب نمی توانند از خود بپرسند: بین مخزن آب فولادی و مخزن آب پلاستیکی کدام بهتر است؟ چگونه می توانم مناسب ترین مورد را برای خود انتخاب کنم که بتواند نه تنها ایمنی آب را تضمین کند، بلکه هزینه سرمایه گذاری را تا حد امکان کاهش دهد؟ با توجه به چندین دهه تجربه ما در ساخت مخزن آب، مقاله زیر به شما معرفی دقیقی می دهد.

یک مخزن آب مناسب انتخاب کنید

تفاوت مشهود بین مخزن آب فولادی و مخزن آب پلاستیکی در مواد است، مخزن آب پلاستیکی عمدتا از مواد پلی اتیلن استفاده می کند، در حالی که مخزن آب فولادی معمولا یک مخزن فولادی ضد زنگ است. هنگام انتخاب یک مخزن آب مناسب، چهار نکته اصلی باید در نظر گرفته شود - قیمت، ظرفیت، کیفیت و کاربرد.

نحوه انتخاب یک مخزن آب مناسب

مخزن فولادی آب تمیزتر آب را تضمین می کند

مخزن آب فولادی به دلیل عملکرد عالی در استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و طول عمر، روز به روز محبوب تر می شود. این نوع مخزن آب برای ذخیره آب آشامیدنی در زندگی روزمره مناطق کوچک مسکونی، ساختمان های اداری، مدارس و کارخانه های کوچک و ذخیره آب برای اطفای حریق مناسب است. مخزن آب فولادی که بیشترین استفاده را دارد مخزن آب از جنس استنلس استیل است زیرا عملکرد خوبی در جلوگیری از زنگ زدگی دارد، می توان آن را به مخزن آب عمودی، مخزن آب افقی، مخزن آب حمل و نقل، مخزن آب بالای زمینی، مخزن آب زیرزمینی و غیره تقسیم کرد.

مخزن آب فولادی برای فروش

مزایای مخزن آب از جنس استنلس استیل

  1. مخزن آب از جنس استنلس استیل دارای ویژگی های ظاهری جذاب، وزن سبک، عمر طولانی، نصب ساده، هزینه کم، کاربرد وسیع و غیره است.
  2. بهداشتی، غیر سمی، مقاومت بالا در برابر خوردگی، می تواند نور خورشید را به طور کامل منعکس کند تا گرما را جذب کند و آب تمیز را به طور کامل تضمین کند زیرا داخل مخزن آب استنلس استیل باعث ایجاد جلبک نمی شود.
  3. مخزن آب استنلس استیل مجهز به دستگاه تصفیه هوا، منهول بازرسی و دستگاه قفل ضد پوسیدگی است که تا حد زیادی از آلودگی ثانویه آب ذخیره شده جلوگیری می کند. امروزه مخزن آب استنلس استیل یکی از محبوب ترین مخازن ذخیره آب در سراسر جهان است.
  4. مخزن آب از جنس استنلس استیل دارای آب بندی عالی است، طراحی خاص آب بندی آن نفوذ مواد مضر و پشه ها را به مخزن کاملاً از بین می برد، اطمینان می دهد که آب توسط محیط خارجی آلوده نمی شود و باکتری ها را پرورش نمی دهد.

معایب مخزن آب از جنس استنلس استیل

مخزن آب از جنس استنلس استیل به دلیل خاص بودن مواد تولیدی آن، فقط برای تولید صنعتی و ذخیره آب خانگی مناسب است، نمی تواند اسید هیدروکلریک، اسید سولفوریک یا مایع با محتوای بازی و اسیدی بزرگتر را ذخیره کند.

مخزن آب پلاستیکی یک ظرف ایده آل برای حلال های شیمیایی است

محدوده استفاده از مخزن ذخیره آب پلاستیکی شامل صنایع شیمیایی، صنعت داروسازی، صنعت آفت کش ها، صنعت متالورژی و غیره است. به طور گسترده برای تامین آب ثانویه و ذخیره آب ساختمان های بالا، تجهیزات کمکی برای تصفیه و تصفیه آب استفاده می شود. علاوه بر این، مخزن آب پلاستیکی می تواند بیشتر حلال های آلی را ذخیره کند و به عنوان ظرف واکنش در نظر گرفته شود، تا حدی می تواند جایگزین فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، فولاد با آلیاژ نیکل بالا و سایر مواد شود. مخزن آب پلاستیکی پلی اتیلن یک ظرف مناسب برای محلول خوردگی واکنش شیمیایی و محلول تمیز کردن است.

مخزن آب پلاستیکی

مزیت مخزن آب پلاستیکی PE

مخزن ذخیره آب پلاستیکی می تواند بسیاری از اسیدهای معدنی، حلال های نمک و اکثر حلال های آلی را ذخیره و معکوس کند، تا حدی می تواند جایگزین فولاد ضد زنگ تیتانیوم، نیکل، فولاد آلیاژی بالا و برخی مواد دیگر شود. این نوع مخزن ذخیره آب مطابق با مقررات نگهداری و حمل و نقل کالاهای خطرناک است، این یک ظرف ایده آل برای ذخیره و واکنش حلال های خوردگی شیمیایی و حلال های تمیز است.

معایب مخزن آب پلاستیکی PE

مخزن ذخیره آب پلی اتیلن پلاستیکی از مواد مولکولی کم ساخته شده است، متعلق به مخازن تحت فشار معمولی است، بنابراین با قابلیت ضد فشار ضعیف به راحتی می توان آن را ترک کرد، فقط برای فشار اتمسفر مناسب است.

نتیجه

از این مقایسه به راحتی می توان نتیجه گرفت که مخزن آب پلاستیکی و مخزن آب فولادی همگی ظروف ایده آلی برای ذخیره آب هستند که تفاوت آنها فقط در تغییر محدوده کاربری و محیط است. مخزن آب پلاستیکی برای ذخیره سازی اتمسفر و حلال اسید و قلیایی مناسب است، در حالی که مخزن آب فولادی می تواند آب را با نیاز بالاتر از نظر بهداشتی ذخیره کند و از ایمنی استفاده کند. در یک کلام، زمانی که مخزن آب خود را انتخاب می کنیم، نه تنها باید توصیه های تجاری را دنبال کنیم، بلکه باید محیط کاربردی واقعی خود را نیز در نظر بگیریم.

یک تولید کننده مخزن فولادی معروف داخلی در چین است، ما مخزن آب را با ظرفیت از تن تا چند دهه تن ارائه می دهیم، هر مخزن آب فولادی دارای گواهینامه است تا در آزمون زمان و کیفیت مقاومت کند. اگر به مخزن آب نیاز دارید، لطفاً در اولین بار با ما تماس بگیرید، ما به شما کمک می کنیم تا به موقع مناسب ترین و کم هزینه ترین مخزن آب را انتخاب کنید!

بازدید : 59
دوشنبه 15 فروردين 1401 زمان : 15:49

يك سال پيش ، در روز چهارشنبه خاكستر ، من فكر كردم كه مسيحيان روزه بزرگ دارند. در سنت من ، روزه بزرگ مدت زمان انتظار و آماده سازي است ، 40 روز دقيق ، منتهي به عيد پاك. در چهارشنبه خاكستر ، ما در مورد مرگ و مير خود فكر مي كنيم. در طول روزه بزرگ ، ما از روي يك عادت ، يك تمرين يا گاهي اوقات تمرين مي كنيم كه براي بهبود انسانيت خود عادت جديدي اضافه مي كنيم. ما اين كار را براي آمادگي براي يكشنبه عيد پاك ، روز رستاخيز ، زماني كه به ياد مي آورم معناي لطف چيست ، انجام مي دهم - فرصت هاي دوم ، فرصت هاي سوم ، فرصت هاي بيشتر ، براي شروع دوباره ، بهتر شدن و "شبيه مسيح" شدن.

من روي صندلي مورد علاقه ام كنار پنجره نشسته بودم ، گياهان و كتابها و قهوه كنارم ، باغ و آفتاب از پنجره بيرون آفتاب داشتم و در دفترچه ام خط خطي مي كردم و سعي مي كردم تصميم بگيرم كه براي روزه بزرگ چه بدهم. سپس به من ضربه زد: پلاستيك يكبار مصرف.

40 روز براي تجربه زندگي بدون پلاستيك يكبار مصرف.

IMG_2905 + 2.jpg

و اينجا هستيم ، يك سال بعد. اين تصميم روزه خانواده ما را در يك مسير بي وقفه نسبت به انواع مكانهاي غيرمنتظره و بسيار شگفت آور قرار داد. ما محتويات كابينت ها ، عادات و سبك زندگي خود را گام به گام تغيير داده ايم.

40 روز فقط مكان مناسب براي شروع است. مذهبي باشيد يا خير ، زيرا همه ما در انواع مكان ها با تعاريف مختلف هستيم ، يك دوره چالش با خود براي تغيير مقداري راه زيبايي براي رشد است.

به اندازه تغيير براي هميشه ترسناك نيست. به آن مثل يك دوره آزمايشي فكر كنيد.

پس از 40 روز خريدن ليوان و پخت نان و امتناع از ني و ظروف تاشو ، ديگر نمي خواستيم برگرديم. زندگي ما بسيار غني تر و عميق تر است ، با يك آزادي و سادگي جديد بسيار تميزتر احساس مي شود. از همه مهمتر ، ما اين درك واضح را داريم كه در واقع داريم كاري مي كنيم - حتي يك كار كوچك - براي مبارزه با روشي كه سطل زباله زمين را مي جنگيم.

پس چرا خودت امتحانش نمي كني؟

خواه براي روزه بزرگ باشد ، يك ماه ، يك سال يا براي هميشه لطفا براي زندگي با پلاستيك هاي يكبار مصرف كمتر.

6A9DBEFA-8816-4F5C-85A6-B9BA5191EFE8 2.JPG
  • با توجه كردن شروع كنيد. از پلاستيك زندگي خود ، به معناي واقعي يا مجاز ، يك موجودي تهيه كنيد. من هر مورد پلاستيكي يكبار مصرف را در خانه ام شمردم.

  • برخي از مكان هاي آسان را براي شروع انتخاب كنيد ، مانند ايجاد عادت هاي ساده ، آوردن كيسه هاي قابل استفاده مجدد به فروشگاه يا حمل بطري آب يا ظروف قابل استفاده مجدد در كيف.

  • تعويض آسان را انجام دهيد ، مانند تعويض مسواك پلاستيكي براي بامبو ، يا شامپوي بطري براي ميله شامپو. وبلاگ ما را براي بسياري از ايده ها و محصولات توصيه شده از مراقبت شخصي ، هديه دادن ، تميز كردن محصولات ، خريد مواد غذايي مرور كنيد.

برچسب ها پلاستیک , یکبار مصرف ,
بازدید : 42
پنجشنبه 12 اسفند 1400 زمان : 9:52

در تجارت امروزی، مخازن ذخیره سازی ضروری هستند. برای تضمین حداکثر ایمنی و کارایی، مواد شیمیایی، نفت، گاز طبیعی، آب و همه انواع سوخت، از دیزل بزرگ گرفته تا سوخت جت، در مخازن ذخیره‌سازی ایمن و با کارایی بالا حمل و نگهداری می‌شوند.

این ظروف و سیستم‌ها با طراحی‌های سفارشی، پیکربندی‌ها و درمان‌ها و پوشش‌های خاص موجود برای مقاومت در برابر مواد شیمیایی خورنده و خطرناک، ممکن است متناسب با طیف وسیعی از موقعیت‌ها و نیازهای تسهیلات ساخته شوند.

مخازن ذخیره سازی بالای زمین یا AST ها برای ذخیره ایمن اقلام در بالای سطح زمین طراحی شده اند. این نوع مخزن بسیار قابل تنظیم و همه کاره است که آن را برای ذخیره سازی تولید در محل و فعالیت های صنعتی ایده آل می کند.

پیروی از یک رژیم سختگیرانه نگهداری و بازرسی منظم مخزن، محتویات و محیط اطراف آن برای تضمین حداکثر عملکرد AST ضروری است.

ارزیابی ریسک: با احتیاط از محتویات خطرناک استفاده کنید

مواد خطرناک، قابل اشتعال یا سمی اغلب در مخازن ذخیره سازی بالای زمین ذخیره می شوند. تعمیر و نگهداری ضعیف می تواند منجر به آلودگی محتویات مخزن و از دست رفتن منابع شود، به غیر از نشتی، که می تواند برای پرسنل، عملیات تاسیسات و مناطق اطراف خطرناک باشد.

AST که نادیده گرفته شده یا به خوبی حفظ نشده است ممکن است باعث شود:

  • آلودگی در منطقه مانند خاک و آب آشامیدنی آلوده
  • ماهی ها، حیوانات و زیستگاه های دریایی همگی آسیب می بینند
  • بنزین آلوده و آسیب ناشی از آن به تجهیزات
  • انفجار تانک، شامل جراحات و خسارات مالی در نتیجه
  • آتش سوزی در مقیاس وسیع

قبل از شروع کار، تیم های نظافت AST باید آموزش لازم، گواهی TWIC، بیمه و مجوزهای کار را داشته باشند. برای تضمین ایمنی کارگران، این متخصصان باید از استانداردهای lockout/tagout OSHA پیروی کنند، بتوانند تمام شیرها و لوله‌های ضروری را ایزوله کنند و تهویه کافی در محل داشته باشند.

بهترین روش ها: تعمیر و نگهداری مسئول AST

پیروی از یک استراتژی تعمیر و نگهداری معمولی و اتخاذ تدابیر حیاتی برای خدمات روزانه علاوه بر استخدام خدمات نظافت خبره بسیار مهم است. مخازن ذخیره سازی در سطح زمین دارای مزیت قابل توجهی نسبت به مخازن زیرزمینی هستند زیرا با چشم انسان قابل مشاهده هستند و امکان نظارت و رویه های ایمنی را آسان می کنند.

هنگام نظارت بر سلامت AST خود، جنبه های حیاتی زیر را در نظر داشته باشید:

  • راه اندازی تمیز و ایمن — برای فعال کردن عملیات مؤثر، AST ها باید دسترسی آسان و سریع را فراهم کنند. پودینگ ها، زباله ها، باران ها، ریختن زباله ها، زباله ها، ظروف خالی، و هر عنصر مخرب دیگری که ممکن است در مسیر عملیات - یا بدتر از آن، تمیز کردن اضطراری - ایجاد شود، باید از سیستم دور نگه داشته شوند.
  • برچسب‌گذاری - بیش از رعایت مقررات صنعتی، توصیف واضح لوله‌ها، شیرها و محتویات مخزن برای تضمین حداکثر ایمنی ضروری است. برچسب‌گذاری شفاف و کنترل‌شده، توزیع سریع و آسان را بدون خطر ضایعات محصول، پر کردن نامناسب یا خطرات کارمندان امکان‌پذیر می‌سازد.
  • الزامات بازرسی معمول - بهترین شیوه ها همچنین شامل روش های معمول بازرسی داخلی برای نظارت بر عملکرد مخزن، علاوه بر تمیز کردن و بازرسی های حرفه ای منظم است. فن‌آوری‌های نظارت الکترونیکی، و همچنین چک‌لیست‌های سنتی حضوری، ممکن است در شناسایی ریزش‌ها و حفظ گردش هوا مناسب تأثیر زیادی بگذارند.
  • نظارت روزانه، هفتگی و ماهانه — مدیریت ساده مواد و انطباق آسان با قوانین صنعت ممکن است با بازرسی منظم محتویات قفسه بندی و سیستم های نظارتی به دست آید. نظارت منظم همچنین به کاربران کمک می کند تا هر نوع آلودگی را فوراً، مدت ها قبل از ایجاد مشکلات شدید، کشف کنند.
  • برنامه‌ریزی اقدام اضطراری - سیستم‌ها ممکن است حتی زمانی که کاربران از روش‌های تعمیر و نگهداری سخت پیروی می‌کنند شکست بخورند. اگر یک برنامه اضطراری به روز و به خوبی تهیه شده داشته باشید، ممکن است در صورت بروز حادثه، با مواد و مخازن خطرناک به درستی برخورد شود.

کار با مخازن ذخیره سازی روی زمین

مخازن ذخیره سازی در سطح زمین همه کاره و قابل اعتماد هستند و در کاربردهای مختلفی برای ذخیره و توزیع کارآمد مواد استفاده می شوند که ایمن ترین عملیات سوخت گیری در محل و ایمن ترین ذخیره سازی ترکیبات خطرناک را ممکن می سازد.

تکنیک‌های تمیز کردن و نگهداری منظم برای عملیات مؤثر، عمر طولانی مخزن و حداکثر ایمنی کارگران ضروری است، چه با مخازن نفت کار کنید و چه با مخازن ذخیره آب. در صورتی که به دنبال بهترین راه حل های مخازن ذخیره سازی روی زمین هستید، GSC Tanks می تواند بهترین محصولات و خدمات را به شما ارائه دهد.

بازدید : 36
شنبه 7 اسفند 1400 زمان : 14:53

در خودروهایی که می‌رانیم، فناوری‌هایی که استفاده می‌کنیم و لباس‌هایی که می‌پوشیم است. پلاستیک به سادگی به هر کجا که نگاه می کنیم وجود دارد. این موادی است که جامعه را به طور اساسی تغییر داد و زندگی مدرن را از بسیاری جهات ممکن ساخته است.

اما آیا تا به حال متوقف شده و فکر کرده اید: پلاستیک از کجا می آید؟ اگر بله، پس بخوانید، زیرا در شرف پیدا کردن هستید!

نام پلاستیک از کلمه یونانی " plastikós " به معنای "قالب کردن یا شکل دادن" گرفته شده است، این نام عمومی است که به طیف گسترده ای از مواد مصنوعی که در واقع از مواد اولیه طبیعی و خام می آیند، داده شده است. در واقع، برخی از قدیمی‌ترین کاربردهای پلاستیک طبیعی به جمعیت‌های باستانی میان‌آمریکایی بازمی‌گردد که 3500 سال پیش از پلاستیک طبیعی درختان برای ایجاد توپ‌های لاستیکی استفاده می‌کردند!

قبل از اینکه پلاستیک به ماده‌ای که امروزه می‌شناسیم در همه جا تبدیل شود، از یک محصول کاملاً طبیعی برای تولید مصنوعی و گسترده تغییر شکل داد.

درست است، بیشتر پلاستیک‌هایی که هر روز می‌بینیم و استفاده می‌کنیم، از منابعی می‌آیند که زمین مادر برای ما فراهم کرده است - اما تنها پس از انجام یک فرآیند پیچیده، ساخته دست بشر. و همه چیز از زمانی شروع می شود که مواد خام مانند نفت خام یا گاز طبیعی از اقیانوس ها یا از صخره ها استخراج می شود.

Oil Drilling.png

در واقع، نفت خام و گازهای طبیعی منابع اولیه پلاستیک ساخته دست بشر هستند زیرا جایگزین ارزانی برای پلاستیک ساخته شده از گیاهان هستند.

هنگامی که این منابع خام استخراج می شوند، باید تبدیل شوند تا دستکاری شوند و بنابراین مرحله دوم فرآیند شامل یک واکنش شیمیایی است که اتان و پروپان را ایجاد می کند، دو گاز آلی و شیمیایی که می توانند به عنوان "بلوک های سازنده" در نظر گرفته شوند. پلاستیک . این فرآیند معمولا در پالایشگاه ها انجام می شود.

سپس اتان و پروپان در مرحله "ترک" به مولکول های کوچکتر تجزیه می شوند - به ترتیب به اتیلن و پروپیلن تبدیل می شوند. سپس این مولکول‌های کوچک به نام مونومر با هم ترکیب می‌شوند تا یک زنجیره پلیمری تشکیل دهند .

زنجیره های پلیمری زنجیره های بلند و انعطاف پذیری از ترکیبات شیمیایی هستند و ساختار اصلی پلاستیک را نشان می دهند.

در این فرآیند "پلیمریزاسیون"، دو عنصر اتیلن و پروپیلن به لطف افزودن یک کاتالیزور به رزین های پلی اتیلن و پلی پروپیلن تبدیل می شوند. این بخش مهمی از فرآیند است زیرا اکنون مواد ما را می‌توان با استفاده از گرما و فشار به هر شکلی که دوست داریم قالب‌گیری کرد!

این رزین ها ابتدا ذوب می شوند و سپس سرد می شوند - آماده خرد شدن به گلوله های پلاستیکی کوچک معروف به nurdles :

گلوله های رزین پلاستیک.jpg

در این مرحله، کار تقریباً انجام شده است، زیرا این ذرات کوچک پلاستیک را می‌توان به تولیدکنندگانی که از گرما برای قالب‌گیری آن‌ها به انواع محصولات پلاستیکی استفاده می‌کنند، منتقل می‌شود که در نهایت در سوپرمارکت‌ها آماده دریافت توسط ما می‌شوند.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، میزان انرژی، کار و منابعی که برای تولید پلاستیک صرف می شود بسیار زیاد است. این مطالعه منتشر شده در مجله Environmental Research Letters نشان می دهد که برای تولید تنها یک بطری PET یک لیتری حدود دو لیتر آب مصرف می شود و 4 میلیون ژول انرژی (انرژی مورد نیاز برای تامین انرژی یک خانه به مدت 4 روز متوالی) است. استفاده شده. در نهایت هر تن از این پلاستیک که تولید می شود، سه تن CO2 ایجاد می کند.

اما نترسید! اگر همان بطری PET با پلاستیک بازیافتی به جای بکر ساخته شود، مقدار انرژی و منابع (اعم از طبیعی و مالی) مصرف شده بسیار کم خواهد بود زیرا هر مرحله ای که از فرآیند تولید اولیه حذف می شود، صرفه جویی می کند.

این کاملاً چشمگیر است، درست است؟ دقیقاً به همین دلیل است که بازیافت ، به جای دور ریختن پلاستیک، بسیار مهم است: ما نمی‌خواهیم همه آن منابع گرانبها را از دست بدهیم و ببینیم که در محل‌های دفن زباله قرار می‌گیرند و در آنجا هدر می‌روند.

به همین دلیل، و بسیاری موارد دیگر ، ما متعهد هستیم که « حلقه را ببندیم » و به هر تکه پلاستیک قابل بازیافت جان تازه‌ای بدهیم و در عین حال کیفیت زندگی جوامع خود را بهبود ببخشیم.

به طور خلاصه، دفعه بعد که می خواهید یک بطری پلاستیکی را دور بیندازید، به این فکر کنید که چقدر زمان و انرژی صرف ساختن آن شده است و کار درست را انجام دهید، آن را بازیافت کنید و به دیگران الهام دهید که همین کار را انجام دهند!

برچسب ها پلاستیک , یکبار مصرف ,
بازدید : 57
شنبه 9 بهمن 1400 زمان : 15:32

اگر به دنبال مدفون کردن مشکلات ذخیره آب خود هستید، یک مخزن آب زیرزمینی ممکن است برای شما مناسب باشد.

مخزن آب زیرزمینی چیست؟

مخازن آب زیرزمینی به روشی روزافزون برای جمع آوری، ذخیره و استفاده از آب، به ویژه آب باران تبدیل می شوند. آنها همچنین به دلیل موقعیت زیرزمینی خود محبوب هستند، زیرا باعث ایجاد چشم زخم در باغ شما نمی شود.

جمع آوری منابع آب زیرزمینی نه تنها به طور چشمگیری قبض آب شما را کاهش می دهد و استفاده از زمین را به صرفه می کند، بلکه با استفاده مجدد از با ارزش ترین منبع طبیعی زمین و کاهش تقاضای جهانی برای تامین آب آشامیدنی، تأثیر مثبتی بر محیط زیست ما خواهد گذاشت.

از آنجایی که مخازن آب زیرزمینی در زیر زمین نصب می شوند، کمتر مستعد سرقت، خرابکاری و آسیب ناشی از عوامل محیطی هستند. همچنین می توان از آنها برای ذخیره آب از منابع دیگر مانند چشمه ها و چاه ها استفاده کرد.

طراحی محتاطانه و صرفه جویی در فضا آنها را برای طیف گسترده ای از کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی از جمله شستشوی ماشین ها، آبیاری چشم انداز پارک ها، آبیاری گاوها و ذخیره آب در مواقع اضطراری آتش سوزی مناسب می کند. آنها همچنین می توانند در محیط های تجاری یافت شوند و اغلب به عنوان منبع آب توالت مورد استفاده قرار می گیرند. لیست استفاده از آنها بی پایان است.

ما این راهنما را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم برای هر مرحله از فرآیند نصب آماده شوید تا اطمینان حاصل کنید که هنگام شروع حفاری، مکان مناسب، تجهیزات، مجوزها و تأییدیه‌ها را دارید.

آماده سازی برای نصب مخزن آب زیرزمینی

اولین تصمیم شما این است که تصمیم بگیرید تانک زیرزمینی شما قرار است به کجا برود. این شامل کمی بیشتر از انتخاب یک مکان مورد نظر برای حفاری در کنار خانه یا محل کار شما است. باید به عواملی مانند شرایط خاک، لوله‌ها و کابل‌های زیرزمینی و اینکه آیا موقعیت مخزن از روی خطوط مرزی عبور می‌کند، توجه شود.

انتخاب مواد و تجهیزات مناسب

یکی از عوامل مهمی که باید در نظر بگیرید این است که پایه و مواد پرکننده (که برای محکم کردن مخزن شما استفاده می شود) درست است. این قسمت می تواند نصب مخزن شما را خراب یا خراب کند زیرا استفاده از مواد اشتباه می تواند به مرور زمان مخزن شما را مختل کند. اگر از موادی استفاده نکنید که مخزن شما را ایمن نگه دارد، خطر نشت مخزن و آبگرفتگی مناطق اطراف را تهدید می کند.

توصیه می کنیم از خاک شن نخودی به عنوان اولین انتخاب استفاده کنید، اما استفاده از ماسه یا خاک بومی نیز خوب است. نکته مهمی که باید در هنگام چیدن مواد در نظر بگیرید، اطمینان از روان بودن، فشرده شدن و عاری از سنگ است. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که خاک به مرور زمان منقبض یا متورم نمی شود زیرا این امر می تواند به مخزن شما آسیب برساند.

راهنمای نصب 6 مرحله ای

1. حفاری کنید

با اندازه گیری طول و عرض مخزن شروع کنید. برای اطمینان از اینکه فضای کافی دارید، باید بین 18 تا 24 اینچ در دو انتها و طرف مخزن اضافه کنید، سپس آن را روی زمین علامت بزنید. هنگام حفاری، مطمئن شوید که عمق حداقل 6 و حداکثر 48 اینچ پوشش بالای مخزن را فراهم می کند.

2. پایه را آماده کنید

اطمینان حاصل کنید که پایه بتن مورد استفاده محکم، صاف و تراز است. سپس می‌توان آن را با استفاده از مواد دیگر در بالای پایه جدا کرد. برای پایه می توانید از انواع مواد بستر استفاده کنید، در حالت ایده آل، باید از شن نخودی خوب بسته بندی شده استفاده کنید، اما اگر روان، فشرده و بدون سنگ باشد، می توان از ماسه یا خاک بومی استفاده کرد.

3. مخزن را تنظیم کنید

مخزن را با دقت در وسط سوراخ پایین بیاورید. بسته به اینکه از چه پایه موادی استفاده می کنید، باید مطمئن شوید که مخزن روی زمین نشسته است.

قبل از اینکه مخزن آب زیرزمینی را با آب پر کنید، باید از تنظیم بودن مخزن اطمینان حاصل کنید.

4. اتصالات را نصب کنید

برای جلوگیری از هر گونه حرکتی که می تواند مخزن را بشکند، باید با شلنگ مستقیماً از محل اتصال دیواره لوله کشی کنید.

5. Risers را اضافه کنید

شما یک درب پیدا خواهید کرد و واشر همراه با مخزن عرضه می شود. در ابتدای این مرحله باید اینها را حذف کنید

6. پر کردن

پر کردن اطراف مخزن را شروع کنید، بهترین گزینه این است که اطراف مخزن را پر کنید و از مرکز شروع کنید و به طور یکنواخت در دو طرف پخش کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام شکاف های زیر مخزن پر شده است. شما باید مطمئن شوید که پر کردن به طور مساوی در اطراف مخزن انجام می شود.

بسیار مهم است که یک محیط 2 متری در اطراف مخزن ایجاد کنید و اجازه ندهید هیچ وسیله نقلیه ای از این علامت عبور کند زیرا می تواند زمین اطراف را فرو بریزد و به مخزن آب زیرزمینی آسیب برساند.

البته این فقط یک راهنمای اولیه برای نصب مخزن آب زیرزمینی است. اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، خوشحال می‌شویم در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است داشته باشید کمک کنیم.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 10204
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی