loading...

رایا پلاست

بازدید : 67
پنجشنبه 27 خرداد 1400 زمان : 12:12

آیا استفاده از بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف ارزان تر از ظروف واقعی است؟ Cashfloat اینجا است تا در هزینه های شما صرفه جویی کند و به شما در بودجه کمک کند. در ادامه با بررسی مزایا و معایب استفاده از لوازم کاغذی و اینکه چگونه می تواند بر بودجه شما تأثیر بگذارد ، ادامه مطلب را بخوانید.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

استفاده از بشقاب های یکبار مصرف و کارد و چنگال پلاستیکی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما شود تا ظروف و کارد و چنگال سنتی خود را بشویید. حتی افرادی که ماشین ظرفشویی دارند از اینکه باید آن را بارگیری و تخلیه کنند شکایت دارند. بنابراین آیا استفاده از ظروف یکبار مصرف و ظروف آشپزخانه مزایایی دارد؟ ادامه مطلب را برای نکات و مشاوره بخوانید.

ظروف یکبار مصرف

بعد از یک روز سخت کاری ممکن است احساس خستگی و استرس داشته باشید. آخرین چیزی که می خواهید بعد از شام با آن روبرو شوید شستشو است. ممکن است به جای پخت و پز ، وسوسه شوید که دستور تهیه غذا را تهیه کنید. استفاده از بشقاب ها و کارد و چنگال یکبار مصرف برای جلوگیری از شستشوی شایع ممکن است وسوسه انگیز باشد. در این مقاله ، مزایا و معایب استفاده از یکبار مصرف و چگونگی تأثیر آن بر بودجه خانگی شما را بررسی می کنیم. آیا این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود یا شما را بدهکار می کند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

مزایای

بشقاب و ظروف یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی همراه با کارد و چنگال پلاستیکی ممکن است در نگاه اول یک گزینه آسان و اقتصادی باشد. خرید آنها در فروشگاههای تخفیف مانند ویلکینسون و پوندلند نسبتاً ارزان است ، پس چرا این کار را انجام نمی دهید؟

پاسخ این نیست ، مگر در شرایط استثنایی. استفاده از ظروف و کارد و چنگال سنتی برای وعده های غذایی روزمره همیشه ارزان تر خواهد بود. مسلماً بعد از استفاده به شستشو نیاز دارد ، اما این یک فعالیت نسبتاً ارزان و بدون درد است. فقط به مقداری آب گرم و یک لیوان کوچک شوینده نیاز دارید. شرایط استثنایی زمانی است که در یک مهمانی بزرگ مانند مهمانی شرکت می کنید. یا احتمالاً وقتی کودک می تواند ظروف شما را در هنگام مهمانی بشکند. فقط با استفاده از وسایل دور ریختنی که مناسب است ، پس انداز کنید.

معایب

قیمت های خرید بسته فردی به نظر می رسد ارزان باشد. با این حال ، مجبور به خرید لوازم هر هفته به زودی باری به صورتحساب خرید هفتگی شما اضافه می کند. حتی فقط استفاده از کترینگ برای دو وعده در روز در خانه گران است. با دو عدد بشقاب ، کاسه و کارد و چنگال برای یک خانواده چهار نفره ، این به تعداد زیادی می افزاید. احتمالاً باید حداقل 56 بشقاب ، 56 کاسه و 28 صفحه کناری خریداری کنید. با حداقل کارد و چنگال ، 56 عدد چاقو ، چنگال و قاشق. اگر نمی خواهید لیوان ها و لیوان ها و لیوان ها را بشویید ، احتمالاً می توانید صد مورد از آنها را به لیست خریدهای هفتگی خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک قاشق چای خوری پلاستیکی به آن اضافه کنید.

همچنین لازم است جنبه زیبایی استفاده از وسایل دور ریختنی مورد استفاده قرار گیرد. اگر به زحمت خرید و تهیه غذاهای خوشمزه رفته اید ، لیاقت تجربه در بهترین حالت را ندارد؟ سرو غذا در بشقاب های یکبار مصرف و استفاده از کارد و چنگال پلاستیکی واقعاً می تواند تجربه لذت بخشی را خراب کند.

هزینه بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف

هزینه های استفاده از یکبار مصرف چیست؟ حتی خرید ارزان ترین گزینه های موجود کارد و چنگال و ظروف یکبار مصرف ظروف شما به راحتی می تواند 15-20 پوند در هفته باشد. همچنین برای ریختن زباله ها کلی بار باقی خواهید ماند. این هزینه سالانه حدود 800 تا 1000 پوند یا بیشتر است. قطعاً ارزش گرفتن وام کوتاه مدت برای آن را ندارد. به جای استفاده از این پول در وسایل یکبار مصرف ، با این کار چه کاری می توانید انجام دهید؟ برای تمیز کردن ظروف و کارد و چنگال سنتی فقط چند پوند در هفته هزینه می شود. این بهترین قسمت 900 پوند باقیمانده است. می توانید 900 پوند اضافی را برای یک روز بارانی پس انداز کنید یا می توانید از آن برای پرداخت بدهی های گران استفاده کنید. شما همچنین از آن برای پرداخت اعتبار یا ذخیره کارتهایی استفاده می کنید که ماهانه پول شما را با بهره جلب می کنند.

مسائل زیست محیطی

بسیاری از صفحات یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی از پلاستیک های درجه پایین ساخته شده اند. آنها همچنین می توانند دارای پوشش و لایه باشند و آنها را برای بازیافت نامناسب سازند. این بدان معنی است که آنها باید در سطل آشغال اصلی شما ریخته شوند تا در محل های دفن زباله جمع آوری و دفع شوند. برخی از وسایل یکبار مصرف ادعا می کنند که قابل بازیافت هستند اما خرید آنها اغلب هزینه های بسیار بیشتری دارد. آنها هنگام تبلیغ این وسایل دورریختنی به اصطلاح دوستدار محیط زیست ، اطلاعات حیاتی را از دست می دهند. این بدان معناست که تقریباً هر ماده کاغذی یا پلاستیکی آلوده به باقیمانده مواد غذایی ممکن است آنها را برای بازیافت نامناسب کند.

فقط در صورت داشتن وسایل یکبار مصرف به اندازه کافی تمیز و تمیز برای بازیافت ، برچسب زدن به نوع پلاستیک یا توصیه های بازیافت را بررسی کنید. ممکن است خوش شانس باشید و متوجه شوید که مقامات محلی شما برخی از موارد را برای بازیافت قبول می کنند. اگر می خواهید بشقاب و لیوان های کاغذی خود را کمپوست کنید ، دوباره فکر کنید. بسیاری از صفحات و لیوان های کاغذی دارای یک پوشش مومی یا یک ورقه ورقه ای نازک از پلاستیک هستند تا باعث مقاومت در برابر رطوبت شوند. این امر برای جلوگیری از نشت مایعات و رطوبت مواد غذایی از طریق کاغذ و در نتیجه استفاده نکردن آنها ضروری است. این پوشش ها یا ورقه ورقه ها باعث می شوند که صفحات و لیوان های کاغذی شما به صورت م inثر در یک انبار یا سطل کمپوست پوسیده نشوند.

مطالب پیشنهادی :

راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف

ایده های سودآور مدیریت پسماند سودآور که ثابت می مانند

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

بازیافت شورای محلی

مراقبت کنید تا با مشاوره مقامات محلی خود در مورد بازیافت مشورت کنید. آنچه پذیرفته خواهد شد به طور قابل توجهی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. می توانید به gov.uk بروید ، کد پستی خود را تایپ کنید و در مورد بازیافت در شهر خود بیاموزید.

مراقب باشید که در پر کردن سطل های بازیافت بیش از حد مشتاق نباشید. مقامات محلی گزارش می دهند که افراد اقلام نامناسب یا مواد قابل بازیافت آلوده را در سطل های خود قرار داده اند. این می تواند منجر به رد شدن یک کامیون کامل و ارسال به محل دفن زباله شود. در نهایت ، این باعث شکست کل هدف و تلاش بسیاری از خانوارها می شود که زباله های خود را به درستی تفکیک کنند. به یاد داشته باشید که سو ab استفاده از طرح های بازیافت یا استفاده بی مورد از یکبار مصرف می تواند هزینه های بیشتری را برای شما در مالیات شورای هزینه در بر داشته باشد. در نهایت ، هر تن از زباله های ارسال شده به محل دفن زباله هزینه شورای شورای شما را می پردازد. همچنین برای آنها بیش از اهداف کاهش دفن زباله جریمه می شود. به همین ترتیب ، اگر شورای شما مجبور باشد زباله های بازیافت شما را دوباره مرتب کند ، آنها هزینه های اضافی دستمزد را متحمل می شوند. این از مالیات شورای شما حاصل می شود.

محصولات آشپزخانه

ظروف یکبار مصرف آشپزخانه می تواند برای راحتی کار منطقی باشد و با توجه به هزینه قابل توجیه است. یادگیری آماده سازی غذا (در غیر این صورت پخت دسته ای و پخت دسته ای شناخته می شود) می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. یادگیری آمادگی وعده غذایی بهترین استفاده را از وقت شما می برد. همچنین در مقایسه با خرید غذاهای راحت ، غذاهای آماده و غذاهای آماده ، در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

آماده سازی قبل از غذا به این معنی است که شما باید یک راه حل موثر برای پخت و پز ، ذخیره سازی در یخچال یا فریزر و سپس دوباره گرم کردن غذا داشته باشید. ظروف Tinfoil (آلومینیوم) برای تهیه پای و کالاهای پخته شده ایده آل است زیرا می توان آنها را از قبل تهیه کرد. سپس می توانید یخ زده یا سرد شوند تا زمانی که بخواهید. در نهایت ، می توان آنها را در ظرف گرم کرد. کیسه های مواد غذایی و یکبار مصرف مایکروویو نیز می توانند راه حل های عالی ذخیره سازی را ثابت کنند. هنگامی که عنصر و صرفه جویی در هزینه انرژی را در نظر می گیرید ، ممکن است یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. آنلاین برای جستجوی نکات پخت و پز. این لینک به وب سایت BBC Good Food پر از ایده های عالی است. با استفاده از مواد غذایی و ورق آلومینیوم برای بسته بندی محصولات تازه و غذاهای آماده می توانید با ایمن نگه داشتن غذا و جلوگیری از فساد در هزینه های شما صرفه جویی کنید و آن را به سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل کنید.

ظروف مهمانی

جدا از اینکه مهمانی بزرگی برگزار می کنید ، BBQ یا شام کریسمس که برای آنها ظروف و قاشق چنگال سنتی کافی نیستید ، می توانید ظروف ، لیوان ها و کارد و چنگال بشقاب های یکبار مصرف را بخرید. یکی دیگر از توجیهات می تواند مهمانی های کودکان باشد که احتمال شکستن چانه استخوانی شما از هزینه استفاده از وسایل یکبار مصرف بیشتر باشد. با این حال ، یک موقعیت وجود دارد که استفاده از یکبار مصرف را می توان توجیه کرد ، برای اطلاعات بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

غذای آماده

آیا به جای اینکه غذاهای اشتها آور و مقوی را از ابتدا بپزید ، غذاهای آماده یا سوپرمارکت خریداری کنید؟ در این صورت احتمالاً تقلب یکبار مصرف هستید. شما نه تنها از ظروف یکبار مصرف یا ظروف غذا می خورید ، بلکه احتمالاً غذای کارد و چنگال پلاستیکی نیز از آن جا تهیه کرده اید. در یک سبک زندگی شلوغ و تلاش برای ایجاد تعادل بین تعهدات شغلی و خانوادگی ، بسیاری از افراد به راحتی درک شده از غذاهای آماده و غذاهای آماده استفاده می کنند. شما نه تنها هزینه دیگری را برای تهیه غذا پرداخت می كنید ، بلكه هزینه بسته بندی اضافی و یكبار مصرف را نیز می پردازید. برای پرداخت هزینه وعده های غذایی خود ، نیازی به گرفتن وام شخصی در انگلیس نیستید .

با سازماندهی و کاهش اعتماد به راحتی ، می توانید وعده های غذایی خود را تهیه کرده و در هنگام خوردن غذاهای مغذی با طعم بهتر پس انداز کنید. پخت وعده های غذایی خوشمزه در خانه با هزینه کمتر از 2.00 پوند برای هر شخص آسان است - صرفه جویی عظیم در هر روز در مقایسه با پرداخت 5.00 تا 10.00 پوند برای راحتی کار.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

صرفه جویی در وقت و هزینه در ظرفشویی

به جای اینکه لباسشویی را به عنوان یک کار سخت گیرانه در نظر بگیرید ، سعی کنید آن را به یک اتفاق خانوادگی سرگرم کننده تبدیل کنید. به جای اینکه مادر ، یا پدر ، در آشپزخانه محصور شوند تا بعد از غذا پاکسازی شوند ، آن را به یک اتفاق تیمی تبدیل کنید. یک نفر می تواند شستشو را انجام دهد. سایر اعضای خانواده می توانند با خشک کردن ظروف و کارد و چنگال و کنار گذاشتن آنها کمک کنند. این باعث صرفه جویی در وقت می شود و آن را به یک تلاش تیمی تبدیل می کند.

برای صرفه جویی در هزینه شستن ، به یک خریدار باهوش تبدیل شوید. خرید محصولات برندهای بزرگ را با بیش از قیمت های بالا متوقف کنید. مایع شستشوی برچسب شخصی می تواند نصف قیمت برخی از مارک های بزرگ باشد. کیفیت اغلب به همان خوبی یا بهتر است. مایع شستشوی غلیظ Magnum Premium Aldi جایزه "آزمایش و آزمایش" خوب خانه داری را دریافت کرد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ماشین ظرفشویی داشته باشید ، هنگام خرید تبلت نگاهی به گزینه های مارک های بزرگ بیندازید. دامنه برچسب های خود شامل آخرین گزینه های چند فرمول با عملکرد بالا برای تمیز کردن عالی و پایان بدون رگه با قیمت بسیار پایین تر از مارک های بزرگ است. با خرید محصولات با نام تجاری خود ممکن است مقدار قابل توجهی از هزینه خود را پس انداز کرده و در نهایت به شما کمک کند تا از گرفتن دستمزد در انگلیس جلوگیری کنید .

خلاصه: آیا خرید ظروف پلاستیکی ارزش آن را دارد؟

قطعاً ارزش ندارد که برای خرید بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف بدهکار شوید. به ویژه ارزش ندارد که برای تأمین مالی کاغذهای اداری خود وام کمی بگیرید. با این حال ، مواقعی وجود دارد که خرید لوازم کاغذی موجه است.

آیا استفاده از بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف ارزان تر از ظروف واقعی است؟ Cashfloat اینجا است تا در هزینه های شما صرفه جویی کند و به شما در بودجه کمک کند. در ادامه با بررسی مزایا و معایب استفاده از لوازم کاغذی و اینکه چگونه می تواند بر بودجه شما تأثیر بگذارد ، ادامه مطلب را بخوانید.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

استفاده از بشقاب های یکبار مصرف و کارد و چنگال پلاستیکی می تواند باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما شود تا ظروف و کارد و چنگال سنتی خود را بشویید. حتی افرادی که ماشین ظرفشویی دارند از اینکه باید آن را بارگیری و تخلیه کنند شکایت دارند. بنابراین آیا استفاده از ظروف یکبار مصرف و ظروف آشپزخانه مزایایی دارد؟ ادامه مطلب را برای نکات و مشاوره بخوانید.

ظروف یکبار مصرف

بعد از یک روز سخت کاری ممکن است احساس خستگی و استرس داشته باشید. آخرین چیزی که می خواهید بعد از شام با آن روبرو شوید شستشو است. ممکن است به جای پخت و پز ، وسوسه شوید که دستور تهیه غذا را تهیه کنید. استفاده از بشقاب ها و کارد و چنگال یکبار مصرف برای جلوگیری از شستشوی شایع ممکن است وسوسه انگیز باشد. در این مقاله ، مزایا و معایب استفاده از یکبار مصرف و چگونگی تأثیر آن بر بودجه خانگی شما را بررسی می کنیم. آیا این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود یا شما را بدهکار می کند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

مزایای

بشقاب و ظروف یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی همراه با کارد و چنگال پلاستیکی ممکن است در نگاه اول یک گزینه آسان و اقتصادی باشد. خرید آنها در فروشگاههای تخفیف مانند ویلکینسون و پوندلند نسبتاً ارزان است ، پس چرا این کار را انجام نمی دهید؟

پاسخ این نیست ، مگر در شرایط استثنایی. استفاده از ظروف و کارد و چنگال سنتی برای وعده های غذایی روزمره همیشه ارزان تر خواهد بود. مسلماً بعد از استفاده به شستشو نیاز دارد ، اما این یک فعالیت نسبتاً ارزان و بدون درد است. فقط به مقداری آب گرم و یک لیوان کوچک شوینده نیاز دارید. شرایط استثنایی زمانی است که در یک مهمانی بزرگ مانند مهمانی شرکت می کنید. یا احتمالاً وقتی کودک می تواند ظروف شما را در هنگام مهمانی بشکند. فقط با استفاده از وسایل دور ریختنی که مناسب است ، پس انداز کنید.

معایب

قیمت های خرید بسته فردی به نظر می رسد ارزان باشد. با این حال ، مجبور به خرید لوازم هر هفته به زودی باری به صورتحساب خرید هفتگی شما اضافه می کند. حتی فقط استفاده از کترینگ برای دو وعده در روز در خانه گران است. با دو عدد بشقاب ، کاسه و کارد و چنگال برای یک خانواده چهار نفره ، این به تعداد زیادی می افزاید. احتمالاً باید حداقل 56 بشقاب ، 56 کاسه و 28 صفحه کناری خریداری کنید. با حداقل کارد و چنگال ، 56 عدد چاقو ، چنگال و قاشق. اگر نمی خواهید لیوان ها و لیوان ها و لیوان ها را بشویید ، احتمالاً می توانید صد مورد از آنها را به لیست خریدهای هفتگی خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید یک قاشق چای خوری پلاستیکی به آن اضافه کنید.

همچنین لازم است جنبه زیبایی استفاده از وسایل دور ریختنی مورد استفاده قرار گیرد. اگر به زحمت خرید و تهیه غذاهای خوشمزه رفته اید ، لیاقت تجربه در بهترین حالت را ندارد؟ سرو غذا در بشقاب های یکبار مصرف و استفاده از کارد و چنگال پلاستیکی واقعاً می تواند تجربه لذت بخشی را خراب کند.

هزینه بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف

هزینه های استفاده از یکبار مصرف چیست؟ حتی خرید ارزان ترین گزینه های موجود کارد و چنگال و ظروف یکبار مصرف ظروف شما به راحتی می تواند 15-20 پوند در هفته باشد. همچنین برای ریختن زباله ها کلی بار باقی خواهید ماند. این هزینه سالانه حدود 800 تا 1000 پوند یا بیشتر است. قطعاً ارزش گرفتن وام کوتاه مدت برای آن را ندارد. به جای استفاده از این پول در وسایل یکبار مصرف ، با این کار چه کاری می توانید انجام دهید؟ برای تمیز کردن ظروف و کارد و چنگال سنتی فقط چند پوند در هفته هزینه می شود. این بهترین قسمت 900 پوند باقیمانده است. می توانید 900 پوند اضافی را برای یک روز بارانی پس انداز کنید یا می توانید از آن برای پرداخت بدهی های گران استفاده کنید. شما همچنین از آن برای پرداخت اعتبار یا ذخیره کارتهایی استفاده می کنید که ماهانه پول شما را با بهره جلب می کنند.

مسائل زیست محیطی

بسیاری از صفحات یکبار مصرف کاغذی و پلاستیکی از پلاستیک های درجه پایین ساخته شده اند. آنها همچنین می توانند دارای پوشش و لایه باشند و آنها را برای بازیافت نامناسب سازند. این بدان معنی است که آنها باید در سطل آشغال اصلی شما ریخته شوند تا در محل های دفن زباله جمع آوری و دفع شوند. برخی از وسایل یکبار مصرف ادعا می کنند که قابل بازیافت هستند اما خرید آنها اغلب هزینه های بسیار بیشتری دارد. آنها هنگام تبلیغ این وسایل دورریختنی به اصطلاح دوستدار محیط زیست ، اطلاعات حیاتی را از دست می دهند. این بدان معناست که تقریباً هر ماده کاغذی یا پلاستیکی آلوده به باقیمانده مواد غذایی ممکن است آنها را برای بازیافت نامناسب کند.

فقط در صورت داشتن وسایل یکبار مصرف به اندازه کافی تمیز و تمیز برای بازیافت ، برچسب زدن به نوع پلاستیک یا توصیه های بازیافت را بررسی کنید. ممکن است خوش شانس باشید و متوجه شوید که مقامات محلی شما برخی از موارد را برای بازیافت قبول می کنند. اگر می خواهید بشقاب و لیوان های کاغذی خود را کمپوست کنید ، دوباره فکر کنید. بسیاری از صفحات و لیوان های کاغذی دارای یک پوشش مومی یا یک ورقه ورقه ای نازک از پلاستیک هستند تا باعث مقاومت در برابر رطوبت شوند. این امر برای جلوگیری از نشت مایعات و رطوبت مواد غذایی از طریق کاغذ و در نتیجه استفاده نکردن آنها ضروری است. این پوشش ها یا ورقه ورقه ها باعث می شوند که صفحات و لیوان های کاغذی شما به صورت م inثر در یک انبار یا سطل کمپوست پوسیده نشوند.

مطالب پیشنهادی :

راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف

ایده های سودآور مدیریت پسماند سودآور که ثابت می مانند

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

بازیافت شورای محلی

مراقبت کنید تا با مشاوره مقامات محلی خود در مورد بازیافت مشورت کنید. آنچه پذیرفته خواهد شد به طور قابل توجهی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است. می توانید به gov.uk بروید ، کد پستی خود را تایپ کنید و در مورد بازیافت در شهر خود بیاموزید.

مراقب باشید که در پر کردن سطل های بازیافت بیش از حد مشتاق نباشید. مقامات محلی گزارش می دهند که افراد اقلام نامناسب یا مواد قابل بازیافت آلوده را در سطل های خود قرار داده اند. این می تواند منجر به رد شدن یک کامیون کامل و ارسال به محل دفن زباله شود. در نهایت ، این باعث شکست کل هدف و تلاش بسیاری از خانوارها می شود که زباله های خود را به درستی تفکیک کنند. به یاد داشته باشید که سو ab استفاده از طرح های بازیافت یا استفاده بی مورد از یکبار مصرف می تواند هزینه های بیشتری را برای شما در مالیات شورای هزینه در بر داشته باشد. در نهایت ، هر تن از زباله های ارسال شده به محل دفن زباله هزینه شورای شورای شما را می پردازد. همچنین برای آنها بیش از اهداف کاهش دفن زباله جریمه می شود. به همین ترتیب ، اگر شورای شما مجبور باشد زباله های بازیافت شما را دوباره مرتب کند ، آنها هزینه های اضافی دستمزد را متحمل می شوند. این از مالیات شورای شما حاصل می شود.

محصولات آشپزخانه

ظروف یکبار مصرف آشپزخانه می تواند برای راحتی کار منطقی باشد و با توجه به هزینه قابل توجیه است. یادگیری آماده سازی غذا (در غیر این صورت پخت دسته ای و پخت دسته ای شناخته می شود) می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. یادگیری آمادگی وعده غذایی بهترین استفاده را از وقت شما می برد. همچنین در مقایسه با خرید غذاهای راحت ، غذاهای آماده و غذاهای آماده ، در هزینه های زیادی صرفه جویی می کنید.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

آماده سازی قبل از غذا به این معنی است که شما باید یک راه حل موثر برای پخت و پز ، ذخیره سازی در یخچال یا فریزر و سپس دوباره گرم کردن غذا داشته باشید. ظروف Tinfoil (آلومینیوم) برای تهیه پای و کالاهای پخته شده ایده آل است زیرا می توان آنها را از قبل تهیه کرد. سپس می توانید یخ زده یا سرد شوند تا زمانی که بخواهید. در نهایت ، می توان آنها را در ظرف گرم کرد. کیسه های مواد غذایی و یکبار مصرف مایکروویو نیز می توانند راه حل های عالی ذخیره سازی را ثابت کنند. هنگامی که عنصر و صرفه جویی در هزینه انرژی را در نظر می گیرید ، ممکن است یک سرمایه گذاری ارزشمند باشد. آنلاین برای جستجوی نکات پخت و پز. این لینک به وب سایت BBC Good Food پر از ایده های عالی است. با استفاده از مواد غذایی و ورق آلومینیوم برای بسته بندی محصولات تازه و غذاهای آماده می توانید با ایمن نگه داشتن غذا و جلوگیری از فساد در هزینه های شما صرفه جویی کنید و آن را به سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل کنید.

ظروف مهمانی

جدا از اینکه مهمانی بزرگی برگزار می کنید ، BBQ یا شام کریسمس که برای آنها ظروف و قاشق چنگال سنتی کافی نیستید ، می توانید ظروف ، لیوان ها و کارد و چنگال بشقاب های یکبار مصرف را بخرید. یکی دیگر از توجیهات می تواند مهمانی های کودکان باشد که احتمال شکستن چانه استخوانی شما از هزینه استفاده از وسایل یکبار مصرف بیشتر باشد. با این حال ، یک موقعیت وجود دارد که استفاده از یکبار مصرف را می توان توجیه کرد ، برای اطلاعات بیشتر در این مورد مطالعه کنید.

غذای آماده

آیا به جای اینکه غذاهای اشتها آور و مقوی را از ابتدا بپزید ، غذاهای آماده یا سوپرمارکت خریداری کنید؟ در این صورت احتمالاً تقلب یکبار مصرف هستید. شما نه تنها از ظروف یکبار مصرف یا ظروف غذا می خورید ، بلکه احتمالاً غذای کارد و چنگال پلاستیکی نیز از آن جا تهیه کرده اید. در یک سبک زندگی شلوغ و تلاش برای ایجاد تعادل بین تعهدات شغلی و خانوادگی ، بسیاری از افراد به راحتی درک شده از غذاهای آماده و غذاهای آماده استفاده می کنند. شما نه تنها هزینه دیگری را برای تهیه غذا پرداخت می كنید ، بلكه هزینه بسته بندی اضافی و یكبار مصرف را نیز می پردازید. برای پرداخت هزینه وعده های غذایی خود ، نیازی به گرفتن وام شخصی در انگلیس نیستید .

با سازماندهی و کاهش اعتماد به راحتی ، می توانید وعده های غذایی خود را تهیه کرده و در هنگام خوردن غذاهای مغذی با طعم بهتر پس انداز کنید. پخت وعده های غذایی خوشمزه در خانه با هزینه کمتر از 2.00 پوند برای هر شخص آسان است - صرفه جویی عظیم در هر روز در مقایسه با پرداخت 5.00 تا 10.00 پوند برای راحتی کار.

بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف - کف نقدی

صرفه جویی در وقت و هزینه در ظرفشویی

به جای اینکه لباسشویی را به عنوان یک کار سخت گیرانه در نظر بگیرید ، سعی کنید آن را به یک اتفاق خانوادگی سرگرم کننده تبدیل کنید. به جای اینکه مادر ، یا پدر ، در آشپزخانه محصور شوند تا بعد از غذا پاکسازی شوند ، آن را به یک اتفاق تیمی تبدیل کنید. یک نفر می تواند شستشو را انجام دهد. سایر اعضای خانواده می توانند با خشک کردن ظروف و کارد و چنگال و کنار گذاشتن آنها کمک کنند. این باعث صرفه جویی در وقت می شود و آن را به یک تلاش تیمی تبدیل می کند.

برای صرفه جویی در هزینه شستن ، به یک خریدار باهوش تبدیل شوید. خرید محصولات برندهای بزرگ را با بیش از قیمت های بالا متوقف کنید. مایع شستشوی برچسب شخصی می تواند نصف قیمت برخی از مارک های بزرگ باشد. کیفیت اغلب به همان خوبی یا بهتر است. مایع شستشوی غلیظ Magnum Premium Aldi جایزه "آزمایش و آزمایش" خوب خانه داری را دریافت کرد. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که ماشین ظرفشویی داشته باشید ، هنگام خرید تبلت نگاهی به گزینه های مارک های بزرگ بیندازید. دامنه برچسب های خود شامل آخرین گزینه های چند فرمول با عملکرد بالا برای تمیز کردن عالی و پایان بدون رگه با قیمت بسیار پایین تر از مارک های بزرگ است. با خرید محصولات با نام تجاری خود ممکن است مقدار قابل توجهی از هزینه خود را پس انداز کرده و در نهایت به شما کمک کند تا از گرفتن دستمزد در انگلیس جلوگیری کنید .

خلاصه: آیا خرید ظروف پلاستیکی ارزش آن را دارد؟

قطعاً ارزش ندارد که برای خرید بشقاب و کارد و چنگال یکبار مصرف بدهکار شوید. به ویژه ارزش ندارد که برای تأمین مالی کاغذهای اداری خود وام کمی بگیرید. با این حال ، مواقعی وجود دارد که خرید لوازم کاغذی موجه است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 68
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 53
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 468
  • بازدید کلی : 10321
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی